Klachten

Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen en staan open om onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Uw suggestie, mening of compliment helpt ons hierbij.

Ik heb een klacht

Wij spannen ons elke dag in om u en andere patiënten de juiste zorg en dienstverlening te bieden. Toch kan het gebeuren dat u minder tevreden bent. Wij horen dat graag van u.

Als u niet tevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk of kritiek heeft over de werkwijze of bejegening, stellen we het op prijs dat u dit eerst met ons bespreekt. Zo kunnen we in gesprek gaan en het samen proberen met u op te lossen. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken door met de betreffende medewerker uit onze praktijk in gesprek te gaan of door te mailen/bellen. In de wachtkamer en ook hier vindt u een formulier waarop u uw klacht kunt vermelden. Dit formulier kan worden afgegeven of in de brievenbus in de wachtkamer worden gedaan.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris

Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling DOKh. Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht telefonisch of per e-mail bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris bemiddelt, is onpartijdig en heeft geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie over de klachtenprocedure van DOKh vindt u hier.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie huisartsenzorg.

Ik heb een suggestie of compliment

Complimenten en verbetersuggesties horen we graag. Hiermee kunnen we de zorg nog beter maken. Ook hiervoor kunt u bij ons terecht via telefoon, mail of via het klacht/complimentformulier formulier dat te vinden is in de wachtkamer.