Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen en staan open om onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Uw suggestie, mening of compliment helpt ons hierbij.
Wij spannen ons elke dag in om u en andere patiënten de juiste zorg en dienstverlening te bieden. Toch kan het gebeuren dat u minder tevreden bent. Wij horen dat graag van u.
Als u niet tevreden bent over de gang van zaken in onze praktijk of kritiek heeft over de werkwijze of bejegening, stellen we het op prijs dat u dit eerst met ons bespreekt. Zo kunnen we in gesprek gaan en het samen proberen met u op te lossen. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken door met de betreffende medewerker uit onze praktijk in gesprek te gaan of door te mailen/bellen. In de wachtkamer en ook hier vindt u een formulier waarop u uw klacht kunt vermelden. Dit formulier kan worden afgegeven of in de brievenbus in de wachtkamer worden gedaan.
Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling DOKh. Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht telefonisch of per e-mail bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris bemiddelt, is onpartijdig en heeft geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie over de klachtenprocedure van DOKh vindt u hier.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie huisartsenzorg.
Complimenten en verbetersuggesties horen we graag. Hiermee kunnen we de zorg nog beter maken. Ook hiervoor kunt u bij ons terecht via telefoon, mail of via het klacht/complimentformulier formulier dat te vinden is in de wachtkamer.
H. Hutten
M. Tillemans